ایده دیوار پشت تلوزیون

خلاصه این مطلب

دیوار پشت تلوزیون یکی از دیوارهای شاخص خانه شناخته می شود که در دکوراسیون داخلی توجه ویژه ای به این دیوار می شود. متریال های مختلفی امروزه وارد بازار میشوند که شما می توانید با توجه به سلیقه، بودجه، شرایط خانه و... از انواع آن برای زیباسازی فضا خانه خود استفاده کنید. تی وی روم فضایی دوستانه و راحت برای استراحت و تماشا تلوزیون در خانه است که باید از آرامش کافی برخوردار باشد. بنابراین پیشنهاد می شود از متریال های ساده و مدرن برای این فضا استفاده کنید.

نویسنده مطلب

راستین دیزاین

تاریخ انتشار

10 آبان 01

تعداد بازدید

239 بازدید

دکوراسیون دیوار پشت تلوزیون

تی وی روم یکی از فضاهای مهم و اصلی خانه به شمار می رود که شما با در نظر گرفتن دکوراسیون مناسب برای این فضا میتوانید، گرما و صمیمیت آن را افزایش دهید تا ساعاتی که به تماشا تلوزیون می پردازید، انرژی و نشاط بالاتری داشته باشد. راه های مختلفی برای ایجاد دیوار زیبا پشت تلوزیون وجود دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1- رنگ ساده

شما میتوانید برای تغییر دیوار پشت تلوزیون از رنگ ساده استفاده کنید و بدون صرف هزینه زیاد این دیوار را از حالت ساده قبلی خارج کنید. بهتر است برای انتخاب رنگ پشت تلوزیون توجه داشته باشید که رنگ انتخابی بازتاب بالا نداشته باشید تا هنگام تماشا تلوزیون دچار مشکل نشوید. همچنین رنگ انتخابی بهتر است خنثی باشد تا از لحاظ روانی هنگام استراحت و تماشا تلوزیون آرامش در فضا ایجاد شود.

دیوار پشت تلوزیون رنگی

2- پنل سه بعدی

پنل های سه بعدی از جنس پلیمر پی وی سی از گزینه های مناسب برای دیوار پشت تلوزیون هستند که قابلیت شستشو هم دارند. پی وی سی در حقیقت از جنس پلاستیک ترمو پلاست است که بسیار سبک و با کیفیت است و این یکی از مهم ترین مزایای آن است. از دیگر مزایای مهم آن که این نوع دیوارپوش را در بین سایرین به گزینه ای بی رقیب بدل کرده است، طول عمر بسیار بالای آن است که بسیاری از هزینه های جانبی تعمیر دکوراسیون مانند رنگ کردن هر ساله دیوارها و… را در بلند مدت به صفر می رساند! این نوع دیوار پوش های سه بعدی در طرح های متنوع و به رنگ سفید تولید می شوند و عموما از زیبایی منحصربفردی هم برخوردارند.

پنل سه بعدی دیوار پشت تلوزیون

3-کاغذ دیواری

استفاده از انواع کاغذ دیواری ساده یا سه بعدی میتواند جلوه زیبایی به دیوار پشت تلوزیون ببخشد و علاوه بر آن از خستگی چشم جلوگیری می کند. برای انتخاب کاغذ دیواری سعی کنید مدل های ساده و بدون طح انتخاب کنید تا دکوراسیون تی وی روم شما شلوغ نشود. معمولا سادگی دیوارهای تلوزیون آرامش بیشتری به همراه خواهند داشت.

کاغذ دیواری دیوار پشت تلوزیون

4- چوب

در طراحی دکوراسیون مدرن و همچنین محیط های کوچک، توجه زیادی به سادگی میشود و تا حد امکان باید بتوان المان های اضافه را حذف کرد. در این قبیل منازل، می توانید تنها یک بخش از دیوار را با چوب تزئین کنید. به عنوان مثال، در تصاویر زیر می توانید نمونه های بسیار حرفه ای را مشاهده کنید.
در برخی از آنها تنها نصف دیوار با چوب های عمودی باریک طراحی شده و جلوه ای بسیار عالی را به محیط بخشیده است. این مدل ها برای خانه های کوچک با سقف های کوتاه کاربرد زیادی دارد. خطوط عمودی باعث میشوند ارتفاع دیوار بزرگتر از اندازه واقعی بنظر برسد.

دیوار چوبی پشت تلوزیونکمد دیواری چوبی پشت تلوزیون

5- آجر

تصمیم گیری در خصوص دیوار پشت تلویزیون در فضای نشیمن منزل یا اتاق کنفرانس آفیس شما بر روی کلیت فضای اتاق تاثیر بسزایی دارد. آجر نسوز یکی از زیباترین انتخاب ها جهت بکارگیری در دیوار پشت تلویزیون می باشد. توجه نمایید که الگوی چیدمان آجر نسوز حتماً از نوع ساده آجرچین و در مورد آجرهای دکوراتیو حتماً ساده باشد. این نکته از اینرو حائز اهمیت بسیار است که الگوی چیدمان شلوغ چشم شما را اذیت کرده و همچنین این طرح ها تمرکز را از شما خواهد گرفت.

دیوار آجری پشت تلوزیوندیوار آجری

6- سنگ معمولی یا آنتیک

سنگ یکی از متریال های سخت و بادوام است که تا مدت زمان زیادی عمر می کند. این متریال در اثر گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و به حالت اولیه باقی می ماند. سنگ معمولی و آنتیک به دلیل زیبایی خاص خود و نصب آسان و هزینه ی مناسب امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. قدرت تصمیم گیری در انتخاب نوع طرح و رنگ با توجه به تنوع زیاد این محصول، بالا رفته و به راحتی با صرف چند ساعت وقت میتوانید بدون اتلاف زمان یک دیوار ۱۰متری را سنگ کاری کنید. برای استفاده از این سنگ ها در پشت دیوار تلویزیون میتوانید آن ها را به صورت های هندسی مختلف کنار هم بچینید و همینطور میتوانید از ترکیب سنگ های آنتیک با ورقه های چوبی و یا ام دی اف استفاده کنید.

تی وی وال سنگ

دیوار پشت تلوزیون ترکیب سنگ و چوب

دیوار سنگ پشت تلوزیونترکیب چوب و سنگ دیوار پشت تلوزیون