مزایا استفاده از کاغذدیواری

خلاصه این مطلب

از گذشته تا اکنون از دیوار‌پوش‌های مختلفی جهت پوشش سطوح دکوراسیون داخلی استفاده شده است که یکی از این آن‌ها که از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است، استفاده از رنگ می‌باشد. علاوه بر رنگ کاغذدیواری نیز در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته که دارای پوشش مدرن‌تری نسبت به بقیه موارد می‌باشد. کاغذدیواری از مزایا زیادی برخوردار است که ما در این مقاله به بررسی بخشی از آن پرداختیم. از مزایا کاغذدیواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد. 1- لوکش شدن فضا 2-سهولت تمیزی 3-عمرطولانی 4-ثبات رنگ

نویسنده مطلب

راستین دیزاین

تاریخ انتشار

12 آبان 01

تعداد بازدید

348 بازدید

مزایا استفاده از کاغذ دیواری

یکی از راه های تغییر دکوراسیون خانه تغییر دکوراسیون دیوارهاست، شما می توانید برای تغییر دیوار از رنگ و یا کاغذ دیواری استفاده کنید، امروزه انواع کاغذ دیواری با الگو ها، رنگ ها و طرح های متفاوت عرضه می شود و به شما امکان می دهد تا رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

1- لوکس شدن فضا

یکی از مزایای کاغذ دیواری این است که طرح ها، رنگ ها و بافت های متفاوتی دارد و شما می توانید برای اتاق های خانه ی خود از انواع کاغذ دیواری استفاده کنید. برای مکان هایی که دیوار ها کثیف هستند، کاغذ دیواری یک گزینه عالی است، چون علاوه بر اینکه کثیفی ها را می پوشاند سوراخ ها و لکه های گچ دیوار را پنهان می کند. یکی از ویژگی های کاغذ دیواری این است که در برابر گرما و رطوبت و گرد و خاک مقاوم می باشد.

زیبایی و لوکس شدن فضا با کاغذ دیواری

2- سهولت تمیزی

وابسته به جنس کاغذ دیواری، مدل هایی از آن قابلیت تمیز شدن با مواد شوینده را دارند.

3- عمرطولانی

یکی دیگر از نکاتی که دارای اهمیت بالایی برای انتخاب دیوار‌پوش مناسب می‌باشد داشتن عمر طولانی و ماندگاری با کیفیت بیشتر دیوار‌پوش است. از دیگر نکاتی که کاغذ‌دیواری را یه یک گزینه بسیار عالی برای استفاده در فضاهای دکوراسیون داخلی بویژه دکوراسیون داخلی منازل تبدیل کرده است عمر طولانی و ماندگاری بسیار عالی کاغذ‌دیواری می‌باشد. حتما خود شما نیز بارها مشاهده نموده اید که رنگ‌ استفاده شده برای پوشش دیوار‌ها در منازل یا محیط کار شما به مرور زمان به علت گرد و غبار و یا تابش آفتاب پس از مدتی ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهند و دچار تغییر شکل می‌شوند و یا به اصطلاح ورقه ورقه می‌شوند. این اتفاق ظاهر ناخوشایندی را به دکوراسیون داخلی خانه شما می‌بخشد و شما را مجبور به تعویض یا ترمیم رنگ دیوار منزل خود می‌نماید.اما در استفاده از کاغذ دیواری دیگر این مشکلات وجود نداشته و شما می‌توانید برای مدت طولانی‌تری نسبت به رنگ از آن‌ها استفاده کنید و تا حد زیادی خیالتان از بابت تعویض و ترمیم دیوار‌پوش‌های منزلتان راحت می‌باشد.

تمیزی آسان کاغذدیواری

4- ثبات رنگ

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از کاغذ‌دیواری نسبت به استفاده از رنگ برای دکوراسیون داخلی منازل یا محل کار، ثبات رنگ و عدم تغییر آن طی زمان است. حتی بهترین انواع رنگ نیز پس از گذشت زمان دچار تغییر رنگ می‌شوند که باعث می‌شود جلوه و زیبایی روز اول خود را نداشته ‌باشند و رو به زرد و کدر شدن می‌روند.مشکل ذکر شده به هیچ وجه در استفاده از کاغذ‌دیواری وجود ندارد. اگر کاغذ دیواری انتخاب شده توسط شما دارای کیفیت مناسب باشد و از انواع مرغوب کاغذ‌دیواری باشد، تا سال‌های طولانی کیفیت و رنگ خود را حفظ میکند. کاغذ دیواری با کیفیت بالا به راحتی رنگ و ظاهر زیبای اولیه خود را از دست نمیدهد و مدت طولانی‌تری فضای داخلی منزل یا محل مار شما را زیبا نگه می‌دارد. عدم تغییر رنگ یکی از دلایل مهمی است که میتواند انتخاب کاغذ‌دیواری برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل شما را در اولویت قرار دهد.

ثبات رنگ کاغذ دیواری

کاغذ دیواری رنگی